Allmänt

Mars månad och något ligger i luften.

Hejsan.
Vid den här tiden på året spritter det av kärlek och känslor i allt levande som finns i naturen.
Särskilt tydligt kan jag märka det på båda mina katter. Trots att både Felix och Judith är kastrerade, så blir de som tossiga. Kanske är det dolde känslor som bara ligger i luften och skapar en särskild stämning som gör dem extra galna.
.
Mitt bildarkiv skvallrar också  om att även den lilla världen svämmar över av kärlek på våren.
Genom min kameralins fångade jag två extremt små flugor som var i full färd med att säkra sin arts fortlevnad.
Visst är de pyttesmå insekterna så himla söta, där mitt i sin ömsinta kärleksakt.
 
 
 
 
 
Kvällens citat:
 
Undret är inte att flyga i luften
eller att gå på vattnet, utan
att vandra på jorden.
 
Kom ihåg att lägga märke till alla små underverk som bara finns här överallt.
Ha en fin kväll och kram.
Annika