Allmänt

Man mår alltid bra av en liten blomma.

Hejsan.
Hoppas ni har en skön kväll.
Hos oss är det ganska ok .... för i min lilla Klongvas ståtar nu de ljuvligaste rosor man kan tänka sig.
Ja, jag kan leva på Bongs köttsoppa i dagar och veckor, men att klara mig utan en liten blomma då och då - det hade ju varit förskräckligt.
 

För första gången sedan min rygg kollapsade har jag nu vågat ta mig ut till vårt spabad. Det kan ju inte bli så mycket sämre resonerade jag. Och tack vare en räddande ängel har jag fått låna ett par kryckor som gör livet en smula lättare just nu. Tack världens bästa Nisse.
Woowww - så skönt. Att känna hur hela ryggen och kroppen mjukades upp av värmen var så himla skönt.
Och nog såg jag att Mr Paparazzi smög i krokarna - det var väl för att jag "glömde" ta på mig mina badkläder.... man kan ju inte komma ihåg allt här i livet ...
 
  (med en bild från ett tidigare tillfälle med samma klädsel och betydligt mindre snö)

Dagens citat:
 
Oavsett vad andra tycker och
tänker om dig.
Sluta aldrig sjunga
på din alldeles egna sång.
 
Sjung på hörrni, för allt vad ni kan på just er egen melodi och ha en härlig kväll.
Kram Annika
 
 
#1 - - JUNITJEJ:

Vilka fina rosor!!!

Svar: Ja ljuvliga.
Annika Olsson