Allmänt

Grattis min älskade måg!

Hejsan
I förra veckan fyllde min goe, fine svärson år, och såklart ville vi gratulera honom.
Både han och min dotter Amanda är ungdomar med fullspäckade scheman, så det var så himla roligt att det fanns en kväll då vi kunde träffas hela familjen och fira honom.
 

Det var jag, min Stefan och Amandas pappa Låke och hans underbara Gunilla.
Vilken mysig kväll vi fick!
Jimmy hade fixat så fint med en lite kaffe- och kakbuffé som innehöll lite allt möjligt smaskigt.
 
 
Jimmy och Amandas lilla lägenhet är så himla mysig. Inte särskilt stor, men fullt tillräcklig för de båda.
De hade så fint med påskblommor redan.
 
 
Jimmy och Amanda har hållit ihop i ganska många år. Kanske beror det på att de så ofta är på skilda håll och liksom inte tär så mycket på varandra, eller så är det helt enkelt bara för att kärleken är så stark.
 
Jimmy är en fartfylld gosse. Han kör racing och har vunnit en del priser genom åren... eller, ja, galet många - med mina mått mätt i alla fall!!
I år kommer han att tävla i något som heter GT racing i en Lamborghinibil. Ganska kaxigt måste jag säga.
Är någon intresserad av att följa Jimmy och hans racing så finns hans hemsida här.
 

Likt en strandad val
Ja, precis så kände jag mig den här kvällen.
Det är som om min ryggstatus går "två steg fram och ett tillbaka" hela tiden. Och typiskt nog var det ett steg tillbaka den här kvällen.
Men jag fick en bra plats i soffan där jag kunde sitta på hela ryggen och det blev en underbar kväll med dem jag älskar allra mest.
 
 
Men tiden går som bekant fort när man är lycklig, och det blev dags för oss att bege oss hemåt igen. Ute hade vi fått tillbaka den Österlenska vintern med snöfall från sidan.
 
 
Tack Jimmy och Amanda för en såååå mysig kväll.
Och ett grattis på din dag såklart, Jimpa ♥
 
Dagens citat:
 
Det finns alltid någon gömma i hjärtat
där man är 20 år.
 
Om man fyller 27 år eller 53 år - det där stämmer för oss alla. Jag tror att det är viktigt att vi alltid har nära till den där gömman i våra hjärtan. Glöm aldrig bort hur det var att vara 20 år!
 
Ha en fin dag
Kram Annika