Allmänt

Gå mot ALS 2018

Till minne av Camilla Olsson Rosén ♥
 
Snart är det dags att samlas vid Simrishamns fiskestuga för att tillsammans fortsätta på den framgångsmarsch som min älskade kusin Camilla startade i fjor.
 
-Hallå, du kommer väl!
 

Tillsammans vandrar vi en liten kort sträcka och donerar vars 100 kronor till Ulla-Carin Lindquist fond.
Den lilla vandringen är även framkomlig för alla med rullstol, rullator, barnvagn - så de allra flesta kan delta.
Vill eller klarar man inte marschen så är man såklart hjärtligt välkommen med sin fikakorg för en stunds samvaro i alla fall.
 
 
Alltså, den 24 juni 2018 är det dags igen.
Marschen går av stapeln klockan 14:30.
Man bör komma ca 15 minuter innan.
Samlingen är vid Simrishamns Fiskestuga.
Det kommer att finnas möjlighet att swisha sin donation, annars är det kontanta pengar som gäller.
 

Oavsett väder så kommer jag att vara där.
För min älskade kusin ska jag fortsätta på den marsch som hon startade i fjor. Mot den jävligaste sjukdom någon människa kan drabbas av.
Mot jävulens sjukdom och för forskningen mot ALS.
 

Hoppas att så många Österleningar som möjligt vill och kan ställa upp.
 
I fjor hängde regnet tungt över oss alla... ända tills Camilla dök upp. Som alltid kom hon med solen.
Underbara, älskade Camilla.
Inlägget från i fjor kan ni kika på här.
 
Tack för att ni läser och tar del och hoppas att vi ses.
För mig känns detta som en självklarhet och det är det minsta jag kan göra för min kusin och hennes anhöriga.  
 
Kram Annika
 
 
 
#1 - - Anonym:

Hej Annika! Har ingen möjlighet att gå med er idag,men vill gärna svischa en slant till forskningen & till Camillas minne💗 Lägger du numret här senare? Med vänlig hälsning, Susanne i Tommarp.

Svar: Absolut. Det kommer strax ett swishnummer här på bloggen. Kram.
Annika Olsson