Allmänt

Paus i semestern.

Hej hej
Jag hoppas att ni alla njuter av den otroliga sommaren vi har nu. Om man jobbar eller ej, så är det ju fantastiskt med den här årstiden.
Som egen företagare så måste jag ju sköta mitt kontor trots att vi försöker hålla semester också.
Idag har jag stökat undan det viktigaste, och det känns alltid så skönt att få undan pappersjobbet. För ni anar inte hur obetalda räkningar och oöppnade brev kan tynga mina axlar och suga energi annars. Jag tycker att det är betydligt bättre att avsätta någon dag för att slå undan det hela.
Har ni också saker som tynger ner axlarna ibland?
 
 
 
Kvällens kloka ord:
 
Det är möjligt att människan är den enda
levande varelsen som inte
bara lever i nuet.
 
Nu när jag har stängt ner på kontoret så ska jag gå ut och bara leva här och nu.
Det finns inget bättre. En stunds meditation och avslappning.
 
Kram på er
Annika