Allmänt

Lite återhämtning i skogen och ständigt svettig.

Hej hej.
Jag är fortfarande kvar i Auburn i Alabama.
I går hade vi en helt ljuvlig dag, jag och min dotter.
Vi var ute i skogen och vandrade. Vi var i en nationalpark som finns här i Auburn.
 
 
 
Såklart såg jag till att först äta en rejäl och stadig  frukost...
 
 
 
Här är jätte, jättevarmt. Jag kan inte påminna mig om att jag någonsin svettats så här mycket i något annat land. Det kommer salta svettdroppar  från varenda por på precis hela kroppen. 40 grader och fuktig luft gör att vi är blanka av svett precis hela tiden.
Jag är glad över min vana att alltid packa med mig tvättmedel. Nu är alla mina bh:ar rena och fräscha och väntar på nya äventyr.
 
 
 
 
Idag har vi planerat  att i likhet med alla andra svenskar, försöka se på fotbollsmatchen.
Sedan drar vi till Florida för några lata dagar vid havet. Efter det är det dags för mig att tänka på refrängen och min hemfärd.
Flyget går från Atlanta om fem dagar, och jag grunnar lite på färden dit. Det är en lång och dryg bilkörning dit för Andréa ... själv är jag en fara i trafiken här, utan att ens sitta vid ratten...
 
Andréa säger att man kan lifta via en app... Allt gör man via appar nuförtiden, men det är jättesmidigt bedyrar min dotter.
 
Jag kikade lite diskret ner på min tumme och tänkte att det inte var särskilt svårt att hålla upp den i vädret heller, väldigt smidigt det också, som på den gamla goda tiden. Tummen behöver i alla fall inte vara uppladdad för att funka och sändning har man liksom alltid.
 
 
I dag håller jag i alla fall tummarna för våra svenska fotbollskillar!! Än är det några dagar innan mitt plan ska ta mig hem.
 
Dagens citat:
 
Vi är många som kunde gjort det bättre,
men vi lever ändå.
 
Ha en härlig dag och nu håller vi tummarna. 
Kram Annika
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Kram älskling

Svar: Kram, du är gullig. Ringer dig strax.
Annika Olsson

#2 - - Jessica Högberg:

Låter som en härlig plan även om fotbollen inte gick så bra...

Svar: Det kommer nya matcher och chanser. Kram.
Annika Olsson