Allmänt

Framme i Florida, min tredje delstat.

Hej hej.
Nu har vi kommit fram till Florida och vi har "checkat" in hos den här fine grabben...
 
 
 
 Det är via en sida som heter airbnb som vi bokat vårt boende hemma hos privata människor. 
Så här mysigt bor vi nu i Destin i Florida.
 
 
Innan vi lämnade Auburn så såg vi såklart på fotbollsmatchen på TV:n. Den snälle mannen på mitt lilla hotell sa särskilt åt mig att jag fick ha kvar mitt rum tills vår match var över.
Nu vet vi ju alla att det inte gick så bra i den där fotbollen men jag är lika blågul och stolt ändå!
 
 
 
Nu får vi se vad vi hittar på de närmsta dagarna. Fallskärmshoppning är på förslag av Andrea och då måste jag ju citera en av Floridas lagar:
 
Det är förbjudet för ogifta kvinnor att hoppa fallskärm på söndagar.
 
...ja så nu måste hon såklart göra det!! 
För mig är det ju lagligt i alla fall.
Må väl alla och kram från mig.
Annika
 
 
 
 
 
 
#1 - - Jessica Högberg:

Älskar deras lagar😂 Lycka tiöl med hopp!

Svar: Ja jag älskar också alla tokiga lagar här. Förbud mot glasstrut i fickan... Vi hann inte med något hopp här finns så mycket annat också att göra. Kram.
Annika Olsson