Allmänt

Bak och fram

Hej hej
 
Inlägget innehåller en annonslänk
 
Alltså!
Förstår ni den där känslan när man inser att man burit sin dyra, fina Odd Molly blus bak och fram i ett helt år!!!
Det har nämligen jag gjort, och trott att jag varit urtjusig...
Haha ...
 

En grön och skön blus som jag köpte på rean i fjor, är nu åter på rea med hela 53% rabatt. Det var när jag såg annonsen på nätet som jag insåg att det var så här den skulle sitta.
Nåja, jag har känt mig ganska fin ändå. Och visst betyder det väl lite tur om man har kläderna fel.
Nu vänder jag trosorna ut och in och tar blusen på rätt håll, mest för att vara på säkra sidan.
 
 
Egentligen borde jag förstått, med tanke på att tvättrådet satt i halsgropen.
 
Mina kläder brukar jag köpa på Campadre. Vill ni också bli medlemmar kostnadsfritt och få massor av unika erbjudande på märkeskläder som till exempel Odd Molly, så finns en länk här.
Att handla till ordinarie pris tycker jag är helt på tok för dyrt.
 
Kvällens citat:
 
Det enda vi är,
är apor med bilnycklar.
 
Och någon av oss klär sig i bak- och framvända blusar också - jag tillexempel!.
Kram på er från mig i den gröna blusen ...
Annika
 
 
2 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Odd Molly, bak- och fram, märkeskläder
#1 - - Anneli:

Du är ju SUPERTRENDIG!!! Magväska är den senaste trenden 😅

Svar: Wowww!!! fast mina tjejer tycker nog mest att jag ser töntig ut .... och särskilt nu med blusen på fel håll. Kram kram.
Annika Olsson

#2 - - Anonym:

👍 Lena i Tomelilla

Svar: Kram Lena.
Annika Olsson