Allmänt

Kryss i taket.


När jag satt som bäst, försjunken i mina dagdrömmar med näsan i mitt bildarkiv, så kom ett medelande på min telefon ...
 
Det var när jag satt och drömde mig bort till härliga blomsterängar, fyllda med vilda sommarblommor och en vårsol som strålade.
Jag fantiserade om att springa barfota och skutta från tuva till tuva, när det där plinget i mobilen kom ...
 

Jag väcktes upp från mina drömmer av ett meddelande från min älskade dotter Emmy. Hon skrev att hennes julklapp äntligen kommit fram. Julklappen jag skickat strax före jul hade "hör och häpnad" hittat ända ut på vischan, långt där ute på den Australiensiska landsbyggden.
 

Kort därefter plingade min telefon igen. Det var dottern Andréa i Canada som precis mottagit sin julklapp.
Såklart en likadan, fin t-shirt fick hon.
 
 
Glad och tacksam att mina enkla små presenter kommit fram försjönk jag i mina vårbilder igen.
Åhhh ... liljekonvaljer ....
Kram på er
Annika
 
 
#1 - - Sofia Rönnberg:

Så fina T-shirts ❤

Svar: Ja, det är en bild från i somras på systrarna. Kram och lycka till med din nya blogg. Kram.
Annika Olsson