Allmänt

Gör som havet - våga!

Hej.
 
Ikväll börjar jag med ett vackert och tänkvärt citat  ...
 
Det finns en frihet som väntar på dig, som vindarna i skyn.
  Och du frågar:
 -vad händer om jag faller?
 Åh men min älskling ...
- vad händer om du flyger?
 
Det här är en dikt som jag citerat för några år sedan på min facebooksida.
Jag älskar den så mycket.
Den är som en liten knuff i ryggen. Som den där fjäderlätta puffen man behöver för att våga ta ett okänt steg, att våga prova något nytt.
Ibland ska man inte tänka så mycket, bara våga göra saker.
Kanske kan det här vara en lätt, mjuk puff till just dig ... gör det - du vågar!
 
Ha en fin kväll.
kram Annika
 
 
#1 - - Jennie:

Fin bild

Svar: Tusen tack!!
Annika Olsson

#2 - - Emma:

Åh vilken fin dikt! Den ska jag spara och läsa när jag behöver bli lite modig.

Svar: Ja gör det, jag peppar mig själv lite då och då också. Kram.
Annika Olsson

#3 - - margarethavilhelmsson:

Fin bild och dikt.

Svar: Åhhhh Tack. Bilden är min och dikten är citerad (vet dock inte av vem) Kram.
Annika Olsson