Allmänt

En riktig myshelg.

Hejsan.
Jösses så glad jag blev av att få min blogg kapad. Ja, alla mina döttrar har min tillåtelse att göra gästinlägg här på bloggen. Det är en viss risk att ge dem fri tillgång hit, men livet blir så mycket roligare med lite risker.  Tack Andréa.
 
Oj vad dagarna rusar. Redan är vi halvvägs mot helgen och jag har helt glömt att skriva om hur mysigt vi hade det förra veckoslutet.
Asså, det kunde inte bli bättre.
En kväll med några av våra goaste vänner, årets första grillade ytterfilé och en skön stund ute i jacuzzin.
Bättre än så blir det inte!
 
Jag förespråkar enkelheten, så min middag blev grillat med en gräddig potatisgratäng till.
Men jag älskar också förrätter. Det är liksom middagens godaste tycker jag. Det behöver inte alls vara något märkvärdigt och svårt. En lite god kavring med kräftstjärtar blir hur bra som helst!
Mumsfillibabba!
 

Stefan sparkade igång grillen och jag tände alla våra miljoner levande ljus. Jag älskar stearinljus och hela vinterhalvåret envisas jag med att tända dem alla.
 

Vår katt Felix kan vara riktigt blyg då det kommer gäster hit till oss. Den här kvällen kände han på sig att någon skulle komma och han letade därför upp bästa gömstället i huset. Han dök helt enkelt ner i det stora kuddhavet i vår säng.
 
 
Så kom då våra kära vänner. Felix kröp längre ner bland kuddarna, Stefan kom in lagom med det nygrillade köttet och jag la undan kameran. Den här kvällen ville jag bara vara i nuet och njuta till fullo av mitt sällskap.
Och ja, de där vännerna vet bestämt vad jag gillar... blommor!
Kram och tack ♥
 
 
 Dagens citat:
 
De viktigaste personerna behöver du inte leta efter,
livet presenterar dem för dig.
 
Ha en fin dag och kram från mig.
Annika
 
 
#1 - - Anonym:

Det är ni som ska ha stort TACK för go mat, många skratt, härligt bad och dina o mina planer 👍👍

Svar: Åhhh jaaaa ... våra planer. Så kul. Kram på er båda.♥♥♥
Annika Olsson

#2 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Det låter som en helt fantastisk helg! Och ser dessutom riktig gott ut :))

Svar: Det var det verkligen. Sååå kul att se att du uppmärksammas lite extra idag på vårt bloggportal. Glad för din skull. Kram!
Annika Olsson