Allmänt

Vackert och kallt.

Hej hej
Vi har haft många underbart vackra dagar här på Österlen den senaste tiden.
Jobbet förde mig en eftermiddag till Kivik och såklart var jag tvungen att köra en sväng ner om havet. Jag fick se att "svarte sten" fått mustasch och jag fick njuta av alla andra vackra isskulpturer som naturen skapat.
 
 
Någon som inte njuter av isskulpturer, det är min dotter Emmy. Hon är på Bali och njuter av sol och värme istället.
Tack för härlig bilder min fina Emmy ♥
 

När jag kom hem igen på kvällen till mitt Gyllebo så tände jag fyr i spisen och satte gång med kvällsmaten. En enkel köttgryta på en bit fläskfilé och mycket champinjoner. Lite saft och rivet skal från en apelsin tillsammans med rosmarin fick sätta sin smak på min gryta den här gången.
Mys och mums.
 

Dagens citat:
 
Det kommer alltid
en lösning på alla
problem,
ett leende för varje tår
och en kram för
varje sorg.
 
Ha en fin kväll och kram från mig.
Annika
 
 
#1 - - margarethavilhelmsson:

Så vackra bilder.

Svar: Tack. Ja det var en så vacker dag. Kram.
Annika Olsson

#2 - - gerd hansson:

vilka isskulpturer. vackra bilder. Grytan ser inte fel heller.Kram

Svar: Ja det var verkligen vackert. Och grytan blev riktigt god. Kram.
Annika Olsson