Allmänt

Träningslängtan.

Hejsan
Ikväll när jag bläddrar igenom mitt bildarkiv så hamnar jag bland fotona på mig och hunden Johnny.
Min älskade, tokiga, glada flatcoated retriever hund.
Jag längtar så mycket efter att kunna träna och jobba tillsammans med honom.
Just nu ligger vi båda mest på laddning och tills vi är fulladdade får vi njuta av gamla bilder. Sen tar vi världen med storm.
 

Kvällens citat:
 
Om det finns en lösning på problemet
är det onödigt att oroa sig.
Om det inte finns en lösning på problemet
är det meningslöst att oroa sig.
 
Ha en fin kväll.
Kram Annika
 
 
 
#1 - - Yvonne i Järrestad:

Hej!
Dina härliga bilder - jag älskar dem! Och likaså ditt positiva sinnelag! Underbart att ta del av, att liksom vara med.
Jag gillar hundar, men är tyvärr allergisk... Jag skulle bra gärna vilja ha en hund ändå, men maken är hundrädd. Så det hade ju inte varit snällt av mig. Men jag njuter av de hundar jag ser och möter!
Jag önskar dig en fin lördagskväll. Vi ska promenera en bit bort i byn, är bjudna på middag hos goda vänner. Härligt lyxigt!
Må så gott, och varm kram!
/Yvonne

Svar: Åhhh hoppas ni haft en mysig kväll. En stor kram och tack för din fina kommentar.
Annika Olsson

#2 - - Lillian:

Hu, det där känner man igen efter att ha varit sjuk i över två veckor! :-/ Enda rörelsen att tala om har varit när jag hasat runt med vovvarna. I väääldigt långsamt tempo...

Svar: Det är bra med hundar ... då tvingas man upp och ut. Krya på dig och kram.
Annika Olsson