Allmänt

Hur mås det ikväll?

Hej hej
Hoppas att ni alla mår riktigt bra.
Jag är ännu i ett lyckorus efter beskedet att min dotter kommit in på sin önskade utbildning i USA. Tusen tack till alla er som skrivet och lyckönskat henne. 
 
Min triss i bilder får bli på vackra vita fiskmåsar och ett vackert turkosblått hav. 
Om jag inte hade vetat att dessa bilderna var tagna på vintern, så hade jag nästan trott att det var bilder från en skön sommardag vid havet.
 

Min förkylning håller mig ännu i ett milt litet grepp, men inte farligt alls.
Fast jag tror att man blir förkyld av elaka baciller och bacillusker som virvlar runt i luften och smittas. Inte av kalla bad, som jag de senaste dagarna fått höra genom båda öronen...
 
Kvällens citat:
 
Justin Bieber har skaffat
sig en stand-in, ifall
han blir sjuk.
Han heter Justin Case.
 
Ha en fin kväll.
Kram Annika