Allmänt

En hälsning från Canada.

Hejsan.
Ikväll tänkte jag visa hur mysigt mina döttrar har det i Canada.
Det är min mellandotter, Amanda, som åkt dit för att hälsa på sin syster, Andréa, och samtidigt passa på med lite skidsemester.
Då, när de planerade den här semestern så fick även jag erbjudande om att följa med. Någonting höll mig tillbaka ... jag tackade nej och tyckte att jag kunde åka själv vid ett senare tillfälle. Himla tur var väl det. Hur skulle det se ut med en kutryggig käring i de skidbackarna ... jag får lära ungarna att åka riktig slalom en annan gång ... host, host ...
Men såhär härligt har töserna det, och det gör mitt hjärta alldeles varmt!
 

Jag tycker inte att jag kan betecknas som någon hönsmamma. Det kan man inte vara när ungarna far och flyger som mina gör. Då måste man släppa kontrollen, och våga lita på att de klarar sig själv. Men en omtänksam mamma vill jag såklart vara, och lite smarta grejer hade jag skickat med ... som handvärmare till exempel!
Glad att de kom till nytta.
 

Alla fotografier i detta inlägg är tagna av Amanda Henriksson, och lovligt lånade såklart.
 
Kvällens citat:
 
Många missar lyckan.
Inte på grund av att de inte finner den,
utan på grund av att de inte stannar och
njuter av den.
 
Ha en härlig kväll.
Kram från mig.
Annika