Allmänt

Sommaren som aldrig säger nej.

Hej hej
Vår semester går mot sitt slut, och i morgon tar vi tag i vardagen och slår upp portarna i "fabriken" igen.
Men visst har vi haft en helt underbar sommar.
 

 
 Slut är alla lata sovmorgnar. Fast det förstås, jag är inte så värst bra på det här med att ta sovmorgon.
Jag skuttar hellre ur bingen och tassar ut i min trädgård.
 
-sova kan jag göra i morgon, tänker jag varenda dag.
 

Stefan är inte heller så bra på det här med sovmorgnar.
I år har han mest haltat omkring här med sin krycka, men han har inte sovit bort sin tid måste jag säga.
Ja ni anar inte vad man kan hitta på saker sittandes, eller på ett ben...
 
 
Fast semestern nu är slut för vår del, och fast jag gjort min första äppelkakan för i år. Trots det så är det en massa sommar kvar att njuta av.
Även om smakerna börjar bli lite höstiga, så är det mycket sommar kvar.
 
 
 
 
Och skulle det nu komma dagar med regn och rusk så tar vi tacksamt emot det också. För idel solsken gör öken.
 
Dagens citat:
 
Om du strävar efter att
uppnå det du vill men inte agerar,
är det inte vad du vill utan endast en önskan.
Bästa sättet att uppnå det du vill:
  1. Börja göra någonting
  2. Sluta göra någonting
  3. Välj både punkt 1 och 2

 

Ha det gott och hoppas att ni alla får en fin dag.

Kram Annika

 

 

 

 
 
#1 - - Åse:

Ljuvliga sommarbilder och härlig skildring av sommaren som aldrig säger nej. Ha en fortsatt fin dag // Åse

Svar: Tack Åse. Nog är det en trogen sommar vi fått i år. Ha en fin vecka och kram.
Annika Olsson