Allmänt

Strandfynd som minner om en fin dag.

Hejsan.
Jag måste bara visa er mitt strandfynd.
Egentligen ingeting alls märkvärdigt. Bara en träbit som jag hittat på stranden.
 

Det var den där dagen som jag fick rå om min dotter lite extra ... sådär då det bara var hon och jag.
Då när vi vandrade vid havet istället för att baka tårta.
Det var då jag hittade den lilla träbiten i sanden.
 
-den vill jag ha, sa jag.
-jag kan bära den mamma, erbjöd Andréa sig.
 
 
 
Nu står den på bordet och påminner om den där underbara dagen.
Ja det förstås ... lite "Ernstpiff" av min käre make, så hokus pokus filiokus, så var det en ljusstake!
 

Kvällens citat:
 
Livet skulle vara omöjligt om man mindes.
Allt består i att välja vad
man bör glömma.
 
Eller så är det så att man ska lägga sig vinn om att minnas allt det goda. På så vis, så finns det inte utrymme för det som är mindre bra.
 
Ha en fin kväll och kram
Annika
 
 
#1 - - gerd hansson:

Den va fin. Man kan hitta många fina strandfynd.Vilket minne bättre än en silver ljusstake.Så klart att Stefan kunde pimpa den.Kram Kram.

Svar: Ja, det gäller bara att rikta blicken ner ibland ... och såklart en mässingsljushållare så blev den underbar. Kram.
Annika Olsson