Allmänt

Sötemansdagarna snart slut.

Hejsan
Jag hoppas att ni alla verkligen njutit av den härliga påsken.
Jag har kopplat av och gjort vad jag förmår för att gilla varenda litet ögonblick.
Men nu börjar ledigheten gå mot sitt slut och det är dags att slänga ner katten från skrivbordet, kavla upp ärmarna och ta tag i lite pappersjobb igen.
 
 
 

Men än är det inte riktigt dags att stämpla in på kontoret...
... jag tror jag ska gå och försöka frissera katten Felix ikväll.
För det arbetet har jag köpt ett par rejäla långskaftade skinnhandskar som är avsedda att egentligen arbeta med taggiga rosor. Ja, de båda jobben kan nog anses som ungefär lika taggiga. För Felix kan bli ordentligt sur mellan varven.
 
Dagens citat:
 
Min farfar brukade säga:
Alla vägskyltar är bara rekommendationer
förutom kajkanten-skylten.
 
Njut av kvällen .
En stor kram från mig.
Annika