Allmänt

Snowies nya lya.

Gomorron kära ni.
För en tid sedan flyttade min dotter med sin sambo och sin lilla hund Snowie, till en ny lägenhet.
De flyttade inte så långt och de bor ännu kvar i glada Tomelilla.
Såklart ville jag kika in och se hur hon fått det, den lilla hunden Snowie med sin familj.
 

Jag tog mina rosa sommarskor, de som jag inte använt en endaste gång på hela sommaren. Till dem tyckte jag att det passade med röd kappa. Rött och rosa - min favoritblandning
För man måste ju vara fin när man hälsa på så tjusiga damer som den förnäma hunden Snowie är.
 
 
Vi fick en så mysigt förmiddag.
Tänk, det var inte bara Snowie som var hemma. Även min dotter Amanda var såklart där och vi fikade, mumsade på nya bullar och hade en härlig stund.
 

De har verkligen fått det så himla mysigt i sitt nya hem, Amanda och Jimmy. Ja, det är ju de två som står för själva flytten och inredningen och såklart hyran. De båda bor faktiskt också där.
Snowie bara chillar - som det ju kallas nuförtiden. När jag var ung då "slappade" man mest.
Lite småpiff ska förstås fixas klart, så som det ska i alla hem. Sådana där saker som alltid blir kvar till sist ni vet ...
 
 
Sedan var det bara för mig att tacka för mig.
Tack fina Mando för en mysig stund, och tack Snowie för jag fick hälsa på i nya lägenheten.
 
 

Hemma i Gyllebo väntade ett annat gäng tålmodigt på mig.
Jag kastade av mig de rosa skorna och den röda kappan, för bästa färgen är egentligen grönt!
Det vet väl alla!!
 
 
Dagens citat:
 
Jag tycker synd om alla som har syskon
och lampknappen till badrummet på
utsidan.
 
Fast det är minsann värt att sitta på dass i lite mörker för att få ha sin syster.
I dag ska jag på roligheter med min egen lilla söta syster ...
 
Ha en fin dag och kram på er.
Annika