Allmänt

Mitt Oktober 2017


Mitt Oktober 2017 har varit återhämtning. Det har varit lite mer fokus på mitt arbete. Lite smått stressigt stundom.
Men det har också varit fyllt av vacker höst, lite sänkta krav på mina egna prestationer. Försöka sänka kontrollbehovet. Det har varit glädjen med att förbättra mig på vissa saker och utvecklas.
Det har även varit lite oro för nära och kära. Och såklart glädje och mys.
Saker som inte finns här på bloggen, men som ligger mig varmt om hjärtat.
 
Välkommen November.
Ha en fin kväll
Annika
#1 - - Åsa:

Älskar följa din blogg o älskar dina fina inlägg m bilder.älskar foton speciellt på hundar

Svar: Tack fina Åsa. Och jag är glad att du vill kika hit ibland. Kram!
Annika Olsson

#2 - - VICTORIA:

Så mysiga bilder! :D

Svar: Tusen tack!
Annika Olsson

#3 - - EVELINA:

Låter som en bra månad, de bästa månaderna innehåller lite av varje, och bilderna är verkligen jättefina! Era hundar är så fina och söta! <3

Hoppas att november innebär mindre oro för nära och kära, det är aldrig roligt med sådan oro, och hoppas du får en riktigt bra november månad! :)

Svar: Det har varit en fin månad, och den har varit som ju livet är - lite upp och lite ner. Jag önskar dig också en riktigt bra november och sedan så är det dags att spraka igång adventsmyset. En stor kram.
Annika Olsson

#4 - - margarethavilhelmsson:

Första gången jag besöker din blogg. Vilka underbara bilder. Har inte hunnit att läsa så mycket ännu.

Svar: Så kul att du hittat hit. Välkommen när helst du vill och önskar. Kram.
Annika Olsson

#5 - - ullie:

va fin blogg du har o vilka härliga bilder o gosiga vovvar
kram kram

Svar: Tack så mycket. Kram
Annika Olsson