Allmänt

Ullared och yoga-abstinens.

Hejsan och gomorron.
Jag skolkade helt från mitt kontor igår. Ja, jag hade helt enkelt viktigare saker för mig...
Ullared!!
 

Två gånger om året i 20 år har jag tillsammans med härligt goa töser åkt till Ullared. En gång på hösten och en gång på våren. (Och ännu, efter 20 år kallar jag oss töser)
Vi äter alltid samma sorts mat, skrattar och ventilerar livets viktigheter. Varorna o korgarna är egentligen inte det viktigaste. Utan samhörigheten, sällskapet och alla skratt.
 

I min kundvagn hamnade lite nya springkläder, kalsonger och strumpor till min käre make och såklart schampo och annat förbrukningsgrejs som alltid går åt.
Hamburgaren på hemvägen smakade syndigt gott!
 
Tack fina Ni, för alla härlig energi ni skänker ♥

I ett par veckor har min yogainstruktör haft uppehåll nu. Och jag har fått grym abstinens. Att försöka göra yogan hemma på kontoret är ganska rörigt måste jag säga. Position "Hunden" får plötsligt en solklar förklaring till sitt namn....
 
 
Dagens citat:
Det är lättare att leva än man tror;
det gäller bara att acceptera det omöjliga,
klara sig utan det nödvändiga och
stå ut med det outhärdliga.
 
Japp, livet är lätt som en plätt ...
Idag är det fredag och det känns underbart. För mig blir det till att jobba lite, sedan måste kylskåpet
fyllas på inför helgen. Sedan tar jag mig ann helgen med storm!
Hoppas ni också har en bra plan för er fredag.
Kram Annika
 
 
 
#1 - - Tina:

Där är cafetjejen , saknar henne:)
Inte lätt med stora hundar som ska hjälpa till.
Kram

Svar: Hahaha, nej och du känner ju Johnny! Javisst blir man glad av henne, cafétjejen! Kram kram
Annika Olsson