Allmänt

Vilken respons ♥

NI människor är så fantastiska!
Vilken respons, så mycket kärlek, så mycket positiv energi.
Så mycket vilja att hjälpa, visa sitt stöd och medmänsklighet.
Tack!
 
Jag syfta såklart på inlägget om insamlingen den 25 juni, då vi ska gå mot ALS.
(inlägget hittar ni här)
 

Det har varit många som hört av sig och undrat om det finns möjlighet att swisha pengar fast man kanske inte kan delta på söndag. Eller bara för att ha klarat av betalningen innan.
Såklart!
Numret man swishar på är:  123 900 04 98.
Viktigt!, kom ihåg att märka betalningen med "Simrishamn" .
 
Såklart har jag kollat upp så numret är det rätta och verkligen funkar. 
Mitt eget bidrag har nyss flugit iväg till förmån för ALS forskningen.
 
 
Hoppas vi ses på söndag.
För medmänsklighet, kärlek och styrka.
För Camilla.
Mot djävulens fucking ALS.
 
Kram ♥
 
 
#1 - - Monika Edstrand:

Hej Annika!
Har ej möjlighet att vara med på vandringen men swishar och sänder många varma tankar till Camilla. Tack för din underbara blogg
Mvh Monika Edstrand

Svar: Hej Monika. Jag ska framföra dina tankar till Camilla och tackar för din generositet, jag vet att det betyder mycket för Camilla och hennes familj. Så blir jag naturligtvis glad att du tycker om min blogg och hälsar dig välkommen att kika in när helst du har lust. Kram Annika
Annika Olsson