Allmänt

Renare än ren.

Hej hej
Oj vad vi har badat!
Sedan vi fick vårt spabad så har vi badat precis varenda dag. Ja, flera gånger per dygn.
Jag fullkomligt älskar det.
Att krypa ner i det varma vattnet när skymningen faller. Eller kanske att tassa ut tidigt i gryningen och sätta sig i det varma vattnet en stund med sin syrliga morgonsmoothie.
Det måste vara nyttigt, för det känns så!
 
 
Människor har sagt till mig att det kommer bara att användas i början. Den där nyhetseffekten ni vet ...
Fast jag vet att jag kommer att krypa ner i badet ofta ofta.
 

Nu när tjejerna är hemma så badar de såklart också så mycket de kan.
Det är som om man pratar lite bättre när man sitter där i det varma vattnet och lyssnar på tystnaden.
 
 (det gröna grodljuset kommer från Tina Tånnanders ljus i Ilstorp och är en uppskattad present jag fått)
 
Efter en jobbig dag bara få sjunka ner i det varma vattnet och känna hur alla spänningar släpper.
Det är underbart och välgörande.
 
 

Dagens citat:
 
ONSDAGAR
Är det redan onsdag eller
är det inte mer än onsdag
Har halva veckan gått eller
är det halva veckan kvar ...?!
Jävra mög
 
Jag tycker det är oklart
 
Jag hoppas att ni får en fin torsdag, för nu tickar tiden på och snart är det helg. Det är i alla fall uppenbart.
Kram på er
Annika