Allmänt

Lintottar i poolen.

Hej på er.
 
Vår semester sjunger på sista versen och även om sommaren inte bjudit oss på sitt bästa väder så har vi en massa fina dagar att se tillbaka på.
För en "dålig" svensk sommar är bättre än ingen sommar alls.
 

I veckan har vi haft besök av de sötaste små töser ni kan tänka er. Just den dagen var en strålande solskensdag och det blev såklart en massa bus i poolen.
 

Lilla hunden Lykke hittar ständig och jämnt på med bus. En dag när jag kom hem ifrån affären var hela golvet fullt med pärlor ... Hon hade "tittat" lite på ett par av mina sandaler ...
 

Fast jag älskar min hundar oändligt.
Både den stora och de små!!
 

En dag blev jag sådär väldigt bortskämd av maken min. Han bjöd på middagen och fixat allting alldeles själv innan han stolt ropade "maten är klar, älskling" ....
 

Dagens citat:
 

Ha en underbar lördagkväll och en stor kram.
Annika