Allmänt

Camilla ♥

 
Igår somnade min fina älskade kusin Camilla stillsamt in.
 
Jag önskar jag kunnat lägga armen om och beskyddat dig Camilla. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunnat rädda dig från djävulens sjukdom. Jag önskar så att din familj fått ha dig kvar, att de fått njuta av allt det där som var så mycket DU. Ditt alldeles speciella skratt, ditt underbara, raka, ärliga sätt och din härliga humor.
 
Som jag kommer att sakna dig min fina kusin. Sov gott ♥
 
 

Mina tankar går till Camillas familj, hennes man, barn, syskon och föräldrar. Och hennes älskade lilla hund.
Jag tänker och sörjer med er.
 
Kram och Kärlek från mig.
Annika
#1 - - Åsa:

beklagar sorgen vännen
men nu slipper hon lida men det är jobbigt för dom som blir kvar
ha det så bra du bara kan o ta vara på allt o va rädd om det
för vi vet inget om morgondagen o tur är väl det
kramar i massor från din vän Åsa

Svar: ♥Kram
Annika Olsson

#2 - - Anonym:

Fina camilla sov gott ❤❤

Svar:
Annika Olsson

#3 - - Anonym:

Fina camilla sov gott ❤❤

Svar:
Annika Olsson

#4 - - Stefan:

Fina Camilla, sov gott ❤❤❤

Svar:
Annika Olsson

#5 - - Maria :

Styrkekramar till hela familjen och alla nära ❤️ Sov i ro Camilla ❤️😢❤️

Svar:
Annika Olsson

#6 - - Maria :

Styrkekramar till hela familjen och alla nära ❤️ Sov i ro Camilla ❤️😢❤️

Svar:
Annika Olsson

#7 - - Anonym:

Usch Ja😭 I dag känns det dystert. Camilla ❤...

Svar:
Annika Olsson

#8 - - Anonym:

Usch ja. I dag känns det dystert. Fina Camilla ❤❤❤ / Görel

Svar:
Annika Olsson

#9 - - Anonym:

Känner inte dej Camilla men en sak vet jag och det är att du nu fått frid och ingen smärta länge dej plågar. Till dina nära och kära vill jag ge många styrkekramar . Ni ses igen ❤❤❤

Svar:
Annika Olsson