Allmänt

Bridget Jone´s Baby

 Kära Blogg
Med vinden rufsandes i håret och duggregnet piskande i synen njöt vi av vår första riktiga höstrunda runt sjön.
 


På Dodevägen är de nu i full gång med att gräva för fiberdragning. Vi kommer alltså att få supersnabb internetuppkoppling framöver. Betyder det att jag får mitt jobb gjort på halva tiden tro? Näää ... det handlar nog mer om rena nöjen som TV-tittande och dylikt.
 

På kvällen väntade biomys med min kära Amanda. Men först stod mental träning och matlagning på mitt schema. Jag älskar mina rutiner och rubbar inte gärna på dem.
 

Vi hade bestämt att gå och se Bridget Jone´s Baby. En jätterolig film ... om man bedömer efter skratten i biosalongen. Själv är jag inte alldeles stormförtjust i Renée Zellweger. Hennes skådespeleri känns för mig lite tillgjort. Så plirar hon så konstigt med ögonen och snörper på munnen. Hon är lite lik Maria Lundqvist tycker jag.
Men, som sagt, en bra film, enligt de flesta.
Mysigt hade vi det i alla fall. Jag och Amanda ♥
 

Dagens tänkvärda ord:
När vi accepterar och tycker om oss själva för den vi är
missunnar vi inte andra för vad de har eller gör.
 
Kram och Hejdå Bloggen
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Hösten är inte så långt kommen här ännu. Vi fick lite lite regn mest blåst.Kram kram

Svar: Vi har inte heller fått särskilt mycket regn. Det mesta ångar bort från den ännu varma jorden. Kram kram
Annika Olsson