Allmänt

Ensamma mamman.

Kära Blogg
Som mamma kommer man alltid på sista plats. Ja, åtminstone känns det ofta så.
Under Andréa:s ledighet i Sverige, har hon haft fullt upp med alla och allt som ska hinnas med. Alla vänner, pappas familj såklart, systrarna och "något" som drar i Köpenhamn. Några få, ynka timmar fanns hon här hos mig i mitt hem, innan hon åter försvann ut i världen. Inte hinner man fråga allt man undrar eller säga allt man vill ... Men det är kanske som det ska? Själv har jag facit i min hand nu, och jag hade gett vad som helst för en stund med min egen mamma ...
Undertiden som töserna sov sin skönhetssömn, njöt jag och mina hundar av den ljuvligaste av mornar runt sjön.
Lilla Lykke fick njuta av solen i trädgården.
 

På kvällen hade vi avslutning i Nosework-kursen. Våra hundar har blivit sååå duktiga. Nu är det juluppehåll, så kör vi igång med ny kurs i Januari.
 
 
Dagens kloka ord:
Vänta inte på att någon ska ge dig blommor.
Plantera din egen trädgård och smycka din själ.
 
Kram och Hejdå Bloggen.
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Visst önskar man att bara få sitta och prata med sina barn.det är så mycket med barnbarn när dom är hemma. Bäst är det när dom kör bil då.Var tid har sitt. Det var inte bättre för.Kram och hälsa alla de dina,

Svar: Kram till er alla. ♥
Annika Olsson

#2 - - Anonym:

Jag håller med förregående.
Man måste ta sig tid att prata med sina barn, eller om de vill prata med mej, och jag håller med dej Annika ,
det hade varit bra om ens egen mamma hade pratat med oss.

<3

Svar: Att bara få vara tillsammans ♥
Annika Olsson