Allmänt

Annandagpåsk och den ljuvligaste vårdag.

Kära Blogg
Det var en underbart härlig vårdag.
Jag och Andréa tog en morgonpromenad runt sjön i solskenet.
Vi passade också på att besöka klosterruinerna vid Gylleboslott. Ett par timmar varje vecka är man välkommen att besöka platsen, vi chansade på att vi var välkomna ändå. Där är så sagolikt vackert.
 

Resten av dagen grejade vi alla med lite av varje, lite vad vi kände för. Det blev trädgårdsarbete. en del renovering såklart, Andréa städade poolen.
Själv smög jag iväg till mitt favoritställe, där jag en gång fått se alla grodorna para sig i en enda jättestor orgie. Jag älskar den platsen alldeles särskilt mycket. Den här dagen hade några få vitsippor börjat slå ut i solskenet.
 

På kvällen kom Amanda hit och det blev ett par timmars syskonmys innan Andréa for åter till Köpenhamn.
Jag är så tacksam för den stillsamma och underbara påsk jag fått fira med min älskade familj. Den kunde inte bli bättre.
 
 
Dagens kloka ord:
Var mer noga med din personlighet än ditt rykte.
Din personlighet är den du egentligen är medan ditt rykte bara är vad folk tror att du är.
 
Kram och Hejdå Bloggen