Allmänt

Som pricken över i:et.

Kära Blogg
 
De sista små detaljerna av renoveringen är i det närmaste klart nu.
En underbart vacker tapet fick smycka en del av tvättstugan. Som en färgklick i allt det vita.
 
 
En gammal cykel tycktes ha blivit någons fiskefångst den här morgonen. Vid närmare granskning såg den stackars cykeln inte särskilt gammal ut, bara sned, vind och skitig.
 

Dagens klokskap:
 
JAG VÄLJER:
Att leva efter val, inte slumpen.
Att ha en plan för mitt liv,
inte bli offer för någon annans plan.
Att hitta lösningar, inte ursäkter.
Att göra nytta, inte bli utnyttjad.
Att vara det bästa av mig, inte tävla.
Jag väljer självkänsla, inte självömkan.
Jag väljer att lyssna till min inre röst,
inte människors godtyckliga åsikter.
 
Kram och Hejdå Bloggen
 
 
#1 - - Anonym:

Vilken underbar tapet verkligen pricken över iet. Ringer dig senare.Kram

Svar: Tack. Kram Gerd.
Annika Olsson

#2 - - Görel:

åH VILKEN SÖT TAPET!!

Svar: Tack. Kram Syster.
Annika Olsson

#3 - - tina:

Vilken fin tapet :)
Och så ses vi snart :)

Svar: Kram på dig Tina.
Annika Olsson