Allmänt

Den grå vardagen är egentligen rosa.

Kära Blogg
Snart, snart är sommarn över. På jobbet är allt i full gång igen. Just nu är det full rulle med att sätta i ordning alla papper till revisorn. Långa listor vill han ha ... på det mesta.  
Dagens höjdpunkter hittar vi som alltid i naturen. En rådjursget, en skalbagge, en rosa himmel, den där strimman sol som jag älskar.
 
 

Dagens sanning:
 
Jag äter bara choklad när jag är glad ... och ibland när jag är ledsen.
Jag tar kanske en bit om jag känner mig ensam.
Självklart bjuder jag på choklad om jag har gäster.
Det händer att jag tar en liten bit om jag är hungrig.
Är jag mycket hungrig tar jag kanske två.
Men annars äter jag inte någon choklad direkt.
(Förutom när jag är lite gottesugen)
 
Kram och Hejdå Bloggen
 
 
 
 
 
 
#1 - - Tina:

Ja du är rolig , ät choklad när du vill.

Dina bilder är så fina . Och dina djur:)
Hoppas ni har det bra i Gyllebo.
Vi har det bra;)
Kram min gode vän <3

Svar: Tack. Hoppas ni också har det bra uppe i Ilstorp. Kram.
Annika Olsson