Allmänt

Vi håller nog på att göra slut ...

Kära Blogg
Ja, vårt förhållande knakar i fogarna.
Jag känner inte samma glädjen och inspiration längre. Den senaste tiden har jag tänkt på att göra slut.
Emmy tyckte att jag skulle skaffa en ny. En ny med lite mer humor.
Men nej, jag är inte mogen för det.
Nu blir det nog så att vi träffas lite kortare och färre stunder framöver.
Kanske dör vårt förhållande ut, kanske blommar det upp igen ... Vem vet?
 Var inte ledsen Bloggen!
Din tid är kanske över, och så är det för allt och alla.
 
Bilder för fan ... alltid bilder!
 

Jag vill betona att detta inlägg inte har någonting med min älskade make Stefan att göra. Det handlar enbart om mitt och Bloggens förhållande.
Så var det klargjort!
 
Förresten, tack mina älskade, älskade döttrar. Den här helgen var vi ju allihopa tillsammans igen!
Uppe i cyberrymden möttes vi. Hysteriska skratt, hårproblem och kärleksfull omtänksamhet. Planer inför julfirandet ... För visst bor väl Tomten i Canada?
 
 
Vackra ord också, såklart:
 
Att en dag
i den ovissa vårens tid
ändå säkert veta
i vitsippsbacken
under de snart utslagna bokarna
äntligen
alldeles säkert veta
att detta bländvita
som ligger uthällt i gräset
är inte snö inte snö
inte snö
 
Kram och Hejdå Bloggen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Görel:

Förstår att du tröttnat, men det är alltid kul för oss att läsa ;) Det roligaste i dag var att det andades så mycket kärlek o värme för din fina familj <3 Och jul i Canada låter ju helt underbart!! Kan ni vara värda efter allt slit och åtskilda på alla håll. Kramar till er allihopa!!

Svar: Åhhh tack söta syster. Det kommer nog små inlägg ibland även i fortsättningen, kanske inte lika ofta. Canada är en dröm .... hur det blir får framtiden utvisa. Men drömmar och mål ska man ha. Kram på dig ♥
Annika Olsson

#2 - - Anonym:

Vi tackar för alla fina inlägg du har gjort❤️Själv känner jag exakt likadant att man både tröttnat och har inte samma behov av sociala medier! Instagram är dock lite kul😊ha det gott vännen och vi kan ju alltid skicka sms eller lyfta på luren! Kram Sulle👼🏼

Svar: Ett och annat inlägg lär det nog komma framöver också. Såklart hörs vi av på andra sätt. Kram kram.
Annika Olsson

#3 - - Tina:

Usch , du får inte skrämmas Annika jag blev helt rädd.
Men fattar det inte var så, Puh.
Dinna ubderbara bilder och dina töser har jag följt , men som förregående , vi ringer varandra istället.
Och tänkte hänga med er på en tur nästa onsdag morgon.
om det funkar för dej.
Men jag slår dej en signal sen :)
Hej då bloggen . Kram min vän<3

Svar: Hahaha ... Nästa onsdag ska jag iväg och klippa mig, så jag har lite bråttom den morgonen. Men vi kan höras min vän. Kram ♥
Annika Olsson